20
май
2025
«Таза Қазақстан», «Заң және тәртіп» «Адал азамат тақырыптық бағыттары бойынша эссе жаздырылды
2025 жылдың 12-20 мамыр аралығында №2 Мыңбұлақ орта мектебінде «Адал азамат» біртұтас тәрбие бағдарламасы аясындағы іс-шаралар жоспарына сәйкес мектеп оқушыларынан «Таза Қазақстан», «Заң және тәртіп» «Адал азамат тақырыптық бағыттары бойынша эссе жаздырылды.
Бастауыш сыныптардан «Таза Қазақстан» тақырыптық бағытында «Сен «Таза Қазақстанға» қандай үлес қоса аласың?», «Қоршаған ортаның тазалығын сақтау үшін не істеу керек?», «Мен табиғатты қорғаймын, себебі...» атты тақырыптарында эссе жаздырылды.
5–9 сыныптар: «Заң және тәртіп» тақырыптық бағытында: «Заң мен тәртіп сақталу үшін не істеу керек?», «Заңды орындау қоғамның дамуына қалай әсер етеді?», «Сен қоғамдық тәртіпті орнатуға қандай үлес қоса аласың?» деген тақырыптарды эссе жұмысы алынды.Барлығы 156 оқушы жазды.Атап айтқанда үздік жазғаны – 12.
5 «А» ,”Ә” сыныбынан 27 оқушы жазды, оның ішінде 2 оқушы үздік деп танылды: Жақсылық Адина, Әбделі Еркежан. 6 «А» ,”Ә”сыныбынан 38 оқушы жазды, оның ішінде 6 оқушы үздік деп танылды: Ерғали Айбек, Беркімбай Мұстақим.Жақанкерім Дамира.Баймаханбет Нұрсәуле. Тағыберген Айсұлу,Қуандық Кәусар.7 «А» ,”Ә” сыныбынан 28 оқушы жазды, оның ішінде 2 оқушы үздік деп танылды: Тұрғынбек Диас, Омар Нұрдәулет. 8 «А»,”Ә” сыныбынан 33 оқушы жазды, оның ішінде 2 оқушы үздік деп танылды: Болатхан Арайлым, Ақназар Жарқынай. 9 «А» , “Ә” сыныбынан 30 оқушы жазды, оның ішінде 3 оқушы үздік деп танылды: Пернебек Арай, Ардаққызы Айгерім. Қаржаубай Мұстафа.
10–11 сыныптар: «Адал азамат» тақырыптық бағытында: «Сен үшін «Адал азамат» деген кім?», «Қоғамның дамуына адалдық қалай әсер етеді?», «Ар-ұждан мен намыс адалдыққа қалай әсер етеді?» деегн тақырыптарда эссе жаздырылды. Барлығы 49 оқушы жазды, ішінде үздік жазғаны – 4.Атап айтқанда, 10 «А» ,”Ә” сыныбынан 31 оқушы жазды, оның ішінде 2 оқушы үздік деп танылды: Есберген Мөлдір, Бекболат Сабина. 11 «А»,”Ә” сыныбынан 18 оқушы жазды, оның ішінде 2 оқушы үздік деп танылды: Жолдасбекова Арай,Әбделі Жайнара
Эссе жазу арқылы білім алушылардың өз білімдері мен іс-әрекеттерін ел дамуына, «Адал азамат» біртұтас тәрбие бағдарламасына қосқан үлесі ретінде бағалап, болашаққа саналы мақсаттар мен жоспар құруына ықпал етілді. Әрбір оқушы өз пікірлерін қосып, тақырыпты ашуға тырысты. Эссе құрылымын сақтап, ойларын жүйелеп, орфографиялық нормаға сай жұмыс орындалды.



